ÄNNU ETT FÖRSÖK..

Nu ska jag göra ett försök till bloggandet igen,
det kanske inte  blir världens bästa uppdatering.
Men ska göra mitt bästa,
Jag har tänkt att blogga om mitt liv, min fritid samt min utbildning.

Jag kan ju börja lite kort om min dag.
Jag började min praktik kl halv tolv det var super skönt. Jag fick hjälpa Niffe med en kund som ville färga håret. Annars var det lugnt på praktiken. Jag slutade kl 15.45 och var hemma i lilla Högsjö kl fem. När jag kom hem åt jag kött och wokade grönsaker, sedan klippte jag emil och det blev mycket bra. Nu sitter jag i min syster lägenhet som ligger ca 100 meter från min mamma och pappa. Snart kommer Denise och Simon vi ska kolla på O.C!

Min header kommer vara lite tråkig ett tag, eftersom jag inte är så bra på att fixa sånt.
Jag ska be Hanna hjälpa mig med den så det kommer nog bli bra!

*pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0