:)

Ge mig sommar!

Det här är några utav dom hästarna som jag hållt på med.
den först bilden är MussePigg. Han är fyra nu och jag har varit med honom och lärt honom nästan allt!:) lite stolt, fin ponny :D hihi

Den andra bilden är Trestena miss seahorse, hon är ett riktigt fint sto :D sen är det ju hennes lilla bebis oxå, :) hihi

Den tredje är den hästen jag lånade ifrån skara, Sandvångens Finess, världens finaste och snällaste häst, men jag kunde ju inte ha henna kvar eftersom det hade hänt en olycka. Så kunde inte rida från april till september pga en höftskada, :( så det kändes bäst att lämna tillbaka henne. så hon kunde bli riden och så, :)

Det är med dom man mår som bäst!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0