Frisörlektion.

Nu sitter jag på våran andra skola för att nu ha mentorsråd och sedan ha frisör.

Slutar tio i tre i dag. Då ska jag ner med Hanna till stan och kolla runt lite. Blir skylt shoppa för min del eftersom jag får pengar i morgon. Men det är inte helt fel det heller. Efter det så ska jag hem till min moster sedan ska vi till stan igen för att hon ska hämta sina glasögon och köpa ögonbrynsfärg för jag ska nämligen göra min moster snygg i både ansikte och håret.. hihi Sover även kvar där idag.

Skönt att slippa gå upp kl fem så i stället går jag upp kl kvart i sju sju :D haha

Och förresten så är det Hanna som gör min skoldag... bästa

Nej nu måste jag ut och möta Emelie sedan börjar vi.

uppdaterar kanske sen.

ha det bra.

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0