Svenska.

Kom till skolan för ungefär en timme sen. Har svenska nu, vi håller på med grekiska antiken och jag fattar ingenting. Om en timme har vi samhäll sedan rast i typ två timmar ? så jag och bäsa Hanna ska åka till min moster och träffa henne:) alltid lika kul :)

Jag bodde ju hos min moster i ettan. Eftersom jag går i skola i norrköping så att jag slapp pendla mellan Högsjö och Norrköping fem dagar i veckan! Men jag kände sen i tvåan att jag ville pendla eftersom jag har allt i Högsjö. Min familj, mina vänner och jag kan åka ut till stallet när jag vill där jag mår som bäst att bara vara.
Men visst det är tufft att gå upp mellan fem sex varje morgon och komma hem mellan fem och åtta. som idag sltuar vi halv fyra och jag är hemma tio i åtta:( buuuhu. Och eftersom tågen inte går nu på ett tag så är det ännu värre att ta sig hem. 
Först på morgonen får pappa skjussa mig till Vingåker kl sex för tidiga bussen från Högsjö inte hinner med den som ska till Katrineholm. Buss från Vingåker till Katrineholm sedan byta buss till Norrköping. och hem är samma vissa fast tvärtom. Plus att pappa inte hämtar mig i Vingåker för då går det bussar hem till lilla Högsjö.
Men det är bara att stå i. Det är ju bara 1,5 år kvar tills vi slutar! WIOHOOO

Vilket tråkigt inlägg.
Försöker iaf. Nu ska jag fortsätta med Grekiska Antiken.
Vi hörs kanske sen. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0