Trevligt fredag.

Idag har jag inte gjort något speciellt.
Jag var hos Fredrika förut och gjorde en hemlig sak, hihi.
Som bara hon och jag vet om.
Det gick bra som tur var, :)
Fredrika är grym. Man skrattar alltid med henne tills man får kramp imagen.

Nu sitter jag här som ett ufo och har inte ett skit att göra. Så tänkte fördriva tiden lite med ett tråkigt inlägg.
Min dag har inte varit ett dugg händelsrik så därför blir det ett tråkigt inlägg. Återkommer väl i morgon, lovade att ta kort oxå kom jag på , :) det blir nog bra.

Ha en bra fredagskväll alla mina 199900000 läsare! hahahhahahaha


Kommentarer
Postat av: freddy fucking asshole

Det var nog det enda positiva idag. haha du e skoj du med din fan! hahaha kan jag få din autograf?

2011-03-18 @ 22:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0