Trevligt:)

Tjo,

Idag vaknade jag runt tio tiden i min systers kalla lägenhet! brr
Fast hellre kallt är varmt.
Fast hellre någon som värmer än en att sova själv när det är kallt i försig!

När jag vaknade skickade söta Amanda och frågade om vi skulle gå ut och gå en sväng och självklart ville jag det i det fina vädret. (: Det var länge sen jag umgicks med henne så det var jätte roligt och vi pratade massa om allt mellan himmel och jord. Vi gick till stallet för vi skulle kolla på små lamm bebisar.
Sen var jag hemma ett tag, Sen gick jag ut och gick igen, fast med Andreas.
Ja ni sen har min dag inte varit mer händelsrik.
Funderar på att gå upp till Fredrika så hon kan göra min lördag lite mer:)

Och i morgon händer det nog lite mer, först ska jag ut till stallet och hjälpa Maria att mocka sedan så kommer Hanna till mig och ska kolla på bandy med mig. en vanlig tradition på söndagar.

Ska iaf kolla klart på körslaget. Hihi

puuussssssssssss


Bild på mig och amanda för typ 3-4 år sen :) sötnos


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det börjar faktiskt bli en tradition, det är trevligt hih ;)

2011-03-19 @ 21:19:48
URL: http://haanniiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0