Wioho

Nu ska vi se om jag kan blogga utan min blogghjälp.
Haha jag ÄLSKAR verkligen att sätta ett , mellan varje rad det blir automatiskt. Men fick skäll i går av min blogghjälp så ska verkligen försöka få ett skapligt inlägg idag.


Min dag bestod som vanligt med skola, hade affärsjuridik det verkar helt okej iallafall. Innan jag drog hem gick jag med Emma och Betty boop på stan medans jag väntade på bussen hem. Riktigt trevligt. När jag kom fram till Katrineholm så mötte jag upp min kära syster Denise för vi skulle åka samma buss. ( who care´s? ) När vi kom hem tog vi en skön promenad ut till stallet för att jag skulle lämna en sak till Maria. Vad kan det vara? ;) hehe när vi nästan vara framme i Tove Kärr där dom bor så ringde hon och sa att dom hade fått två lamm till. Hur gulliga som helst man ville bara ta hem en... Vi hjälpa iaf till lite i stallet sedan skjusade Åke hem oss. Så nu sitter jag här försök till ett bra inlägg.  Känns inte så lyckat. HAHA
Plus att min mage värker. AJAJAJ så nu ska jag slänga mig i ett bad och bara ha det bra:)

Jag fick ju ut lite om min dag ? bra början kanske. Ska ladda Kameran och ge mig ut och ta lite kort i helgen så jag kan fixa min header.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0